رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: در ایام نوروز بیش از ۲۱ هزار مسافر از شهرستان ملایر به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

جابجایی روزانه یک هزار مسافر از ملایر  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید اسماعیل صفوی زاده، رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اجرای طرح نوروزی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: این طرح از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته شروع شده و تا ۱۷ فروردین ماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه امسال در طرح نوروزی  برای جابجایی مسافران نوروزی در پایانه  ملایر- تهران روزانه ۲۰ دستگاه اتوبوس فعال بودند، ادامه داد: میانگین جابجایی مسافران در این پایانه روزانه یک هزار نفر بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای ملایر بیان کرد: در  پایانه ملایر- همدان  نیز ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و ۶۰ دستگاه  سواری برای مسافران به همدان و تویسرکان خدمات دهی داشتند.

صفوی زاده گفت:‌۷۰ دستگاه مینی بوس و سواری  نیز در محور‌های روستایی  کار تردد و جابجایی مسافران نوروزی را انجام دادند.

وی به جابجایی مسافران نوروزی از ملایر به سایر نقاط اشاره کرد و افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان ۱۷ فروردین ماه یک هزار و ۶۸۰ سفر از مبدأ ملایر به سایر نقاط کشور انجام شد.

رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای ملایر مسافران جابجا شده در این تعداد سفر را بیش از ۲۱ هزار نفر دانست و اظهار داشت: از ابتدا تا پایان طرح تمام نیرو‌های راهداری در راستای خدمات‌ دهی  به مردم و مسافران نوروزی در محور‌ها فعالیت داشتند.  

صفوی زاده گفت: در روز‌های بارانی و برفی نیز نیرو‌های این اداره با تجهیزات سبک و سنگین  به نمکپاشی و برف روبی محور‌های  اصلی و فرعی  اقدام کردند.

انتهای پیام/ب

جابجایی بیش از ۲۱ هزار مسافر از شهرستان ملایر

برچسب ها: نوروز 98 ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.